Wednesday, May 9, 2012

Warna dan sifat .

As salam & wink wink




Lama aku tak usha2 n selongkar blog buruk aku nie kan?
taraaaaa. aku dah mula gian nak bubuh mcm2 dlm belog nie. tedia..
haha. so, aku selongkar2 la belog aku nie, buang mana yg tak patut
n letak mana yg patut :)

errr, msti pelik kan aku tukaq wallpaper nie ke kaler PINK kan?
cantik jugak kaler pink, bru aku sedar. haha
selama nie aku asyik kutuk je kaler pink.
sbb ? 
sbb aku rsa pink nie lembut, tak sesuai dgn diri aku. haha
yela, aku kan KASAQ skit. SIKIT ja oke !

last2 mcm mna bole trsangkut ngn kaler "PEREMPUAN" nie. haha
so, that mean aku nie still ada perasan n hormon perempuan la kan?
aaaaaa, apa aku mereben nie? haha. sory naaaa

aku ada listkan sifat dan karakter yg berdasarkan warna nie.. usha2 la eh :)


UNGU : Kalau Ungu (Violet) menjadi warna favorit kamu maka kamu adalah jenis yang benar-benar luar biasa. Dalam menghadapi masa depan kamu tidak pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan kamu adalah yang terbaik.

BIRU : Beberapa jenis warna biru memiliki karakter yang berbeza. Biru langit mewakili jenis orang yang menyukai kesenangan dan hidup santai, sedangkan biru navy (biru langit di malam hari) menggambarkan sifat serius dan konservatif.

KUNING  : Kuning adalah Warna atraktif, sporty, dan mengesankan pribadi yang hiperaktif. Padahal penyuka warna kuning biasanya adalah pribadi yang tenang walau suka menjadi pusat perhatian.

ORANGE : Orange warna ini adalah orang yang terbuka, dinamis dan menyenangkan untuk dijadikan teman. Secara alami, ia memiliki sifat flamboyan atau tidak membosankan, jadi tidak masalah baginya untuk tampil berbeza.

PUTIH : Warna putih biasanya agak tertutup, mereka hanya punya sedikit teman dekat yang boleh mereka ajak melepaskan perasaan, tapi mereka akan jadi tempat melepaskan perasaan yang baik bagi seluruh temannya.

HITAM :  Hitam penyuka warna ini termasuk jenis orang yang sangat lincah dalam hal-hal tertentu saja. Kalo kamu berada dilingkungan yang tidak disukai, maka kamu akan menjadi murung. Orang yang tenang dan tidak memikirkan percakapan  orang terhadap dirinya.

HIJAU : Untuk penyuka warna hijau, maka tak salah lagi, Kalian adalah sosok pecinta lingkungan. Sekalipun mungkin bukan orang yang terjun di dalam organisasi pecinta lingkungan, namun kalian berusaha menjaga lingkungan sekitar Anda. Anda juga sosok yang keras kepala, namun sekaligus teman yang menyenangkan.

PINK : Pink identik dengan warna feminin. Namun di balik kefeminiman nya, sebenarnya warna ini menyembunyikan kepribadian yang misterius. Untuk itu tak selamanya seseorang yang menyukai warna pink adalah seorang yang sangat girly, bisa jadi ia pandai memainkan gayanya.


ps : pilih warna yg sesuai dgn dri korang :)
purple <3

No comments:

Post a Comment