Saturday, December 17, 2011

Gumbira sama teman2 :D



Salam.. wink wink wink !
dah dkat dua ari aku tak update belog nie,. busy weh !
---> maaf la ye? heee.

nak cita sikit, kelmarin kt U aku ada wat 1 event..
mcm perasmian bla bla la.. nk explain pun tataw.
PM kita mai taw, Datuk Seri Najib Tun Razak mai sni taw. (uitm kedah)
Best, penat, suma ada la. ! >.<
dah la marin tu mood tak bopa oke skit.. besa la, menyebai katakan.
dah jumpa PM tu, aku ada la snap gmbaq dy tapi mlaih nak upload lgi. nnti aku upload oke? sabaq !

pas dah ronda2 ngn mmbe2 aku, kami pun p duk bwah pkok..
niat nak lepak , last2.. jdi sesi brgambaq plak.. haha
nak tgok? nie kat bwah. usha2 la yok.


dri bawah, tu aku.
yg pkai spek tu, apit.
blakang apit, rara
blakang rara. kapo.
blakang kapo.
timah ! hehe


blakang skali tu daus.




dpan tu black, dy nie komander :D

Aku mmg suka tongekkkk .








So, stakat nie jela yg aku dan bubuh .. gmbaq nie aku rangut dri FB apit.. so, skit jela kan^^
nnti aku dan, aku upload lg oke ! :D








No comments:

Post a Comment