Wednesday, February 19, 2014

Fall again !

Assalamualaikum
Hello there ! 

Lama dah aku tak update blog ni .
Lately ni i was a little bit busy. bukannya buat hapa pun, busy with nothing. am i right ? 
benda ni dah lama dah nak story tapi simpan sesenyap dalam hati ni ha.Nak tau dak pasal apa? shhhhhhhhh !

aku rasa aku dah jatuh hati/cinta/tangkap cintan dan sebagainya

with who ?
ada la sibok ja nak tau an. hahaha

Actually mamat ni aku dah usha lama da, tapi duk senyum tak senyum tegur tak tegur.alaaaaa hampa ni buat tak paham plak, alaa orang tua-tua kata "Malu-malu kucing"  haa amek kau besaq gedabak aku bagi.  haaa cemtu la, dia senior aku, 1st batch. time tu gua dah ada abe.so taleh la nak kelip-kelip mata aku ni jah oi haha. cuci mata dah lerrrr

then

bila aku solo,keseorangan tanpa kasih sayang huhuk (i mean special lah,mak bapak aku still hidup bhai)
mula la dia add aku kat media social, ewah ayat.
start dri tu aku contact dia, mintak wechat segala bagai kan jah oii. then kami rapat . ehemm
relax relax, story tak habis lagi ni ha. mesej punya mesej kan. dua dua ekoq ni ha malu nak confesss kau nyah. aku segan dan dia pun segan. act aku tak sure dia suka aku ke tidak. tapi firasat aku ni ha. kuat hurm.

forget it lah hanim

and one day ! aku dapat tawaran sambung study kat uitm sri iskandar perak . YES, u know what i mean right. dia study kat sna ! muahahaa

tapi dia final sem masa aku masok sna nanti. hmm nevermind. janji bole jumpa kan. haha
its okey, kalau tak dapat mesej selalu, tak dapat on call selalu,tak dapat jumpa selalu. tu pun dah bole elak maksiat kan ? haha. simpan dalam hati sudah la wahai cik anim. 

kalau ada jodoh tak kemana 






next entry i will post his picture ! wait and see it okey dear? gedik shial

No comments:

Post a Comment