Saturday, June 2, 2012

Fever -.-

As Salam !



Lama kan tak bersua? aumm. aku Demam lah, ingat sja2 tamaw update belog?
eh eh, muhung ja :D
ari len slain ari demam aku tadak mood nak update blog. SERIOUSLY
haaa, tak cya la tu :3

erm, erm. aritu mmbe aku ada invite aku msok contast pa tataw.
aku dah la bab2 contast nie tak reti.
aku hanya taw LIKE and FOLLOW jerrr
selain dripda tu aku tataw. betuiii !
ehh, bknnya apa. aku nie malaih skit. sikit ja weh !
kalo bab2 nak sruh buh banner or buh link dlm blog pun aku malas.
nie nak sruh aku join? keh keh.

yela yela, aku kawan hang, insyaallah. aku akan buat mcm hg sruh okey :)
tapi bila aku rajin lah !
eh sat, tarikh last bila?
6 /6 hb? omg !

tgok la dlu aku nak wat ke tak -.-

bye bye, nti kalo aku update, aku akan letak natang2 contast tu dlm belog aku okeng syg 

No comments:

Post a Comment