Monday, November 21, 2011

Tahniah Harimau Malaya !


Salam.. Wink wink !
Serius aku happy gilo malam nie !
msti la ampa taw sbb apa kan? yelaa..
skuad negara kita menang..
msti la rsa bangga . right?
haha.. bangga sngat smpai aku punya tekak pun kering !
esok pg bgun tdoq msti tadak soqa punya.. tobat aihhh..
tapi apa2 pun, semngat tu penting ! semngat taw..
aku ngn geng2 aku punya la pulun p dewan sbb nak tgok game nie..
tak sia2 kot..
kat bawah nie mmbe2 aku.. semngat doe bwak bendera besaq !

                                        botak tu yg tolong bwak bndera.. kami tumpang ja :D

tapi apa2 pun, TAHNIAH kepada Pemain2 Malaysia yg bertungkus-lumus mngharumkan nama Malaysia !
MALAYSIA BOLEH !


eh2, lupa nak hbaq markah..
5-4.
5- harimau malaya
4-garuda merak :P
hahahaha

No comments:

Post a Comment