Wednesday, November 16, 2011

Fenomena Greyson Chance

Greyson Chance

Salam.. Wink wink !

Hahhh, msti ampa trtanya2 kan?
sapa Greyson Chance tu?
tataw ka? adek beradek aku lah.=..=
(PERASAN SIAL )
haha, bukan la.. dlu ada sekoq mamat yg famous dgn lagu Baby baby tu kan.
---> JUSTIN BIEBER.
and now,. GREYSON CHANCE. !
yaa, myb dy ada baby face kot,. sbb tu nmpak cumel semacam je . haha

oke, berbalik kepada topik asal,. aku nak cita yg si mamat nie dlu tak la famous mana..
aku pun layan lagu dy masa tak famous2 dlu,.tapi sriously time tu.
aku tataw yg lagu tu dinyanyikan oleh BUDAK LELAKI. !
aku ingtkan pmpuan. naseb ang la Greyson oiii, sora ang pun aku tataw beza . :D
dy start famous tu msa AIM aritu. kan depa2 tu jemput dy, nyanyi ngn si NAJWA LATIF tu plak..
lagi la jadi hot sentappp !
---> aku jeles oke !

so, dgan adanya si Greyson nie, JB tak famous cm dlu dah. haha
takpa JB, ang kan ada Selena Gomez,. kira cukup bguih la tu.

oke, cukuplah entry kali nie.. aku pun tamo la speeking lama2..
aku taw org meluat aku. duk pot pet pot pet .. haha
nak wat cmna, dah Allah bg mlut, kita pot pet pot pet lahh..
kang nnti Allah tarik balik., haaaaa. cek tataw :P

haihhh, dah la. hee, bye2 syg2 sekalian :*

No comments:

Post a Comment